Metode care te ajuta sa fii mai energic pe timpul zilei!!!

 

 

 

1.    Respiratia diafragmatica
   In medicina chineza energia este numita “chi”, iar una din cele mai importante  metode de a ne creste energia este prin  respiratia profunda. Stresul, postura incorecta si anumite obiceiuri nesanatoase sunt motivele pentru care aerul nu ajunge pana in adancul plamanilor. Respiratia diafragmatica, cunosuta si ca respiratia din abdomen este un mod simplu de a ne creste energia “chi” si de a ne imbunatati strarea de spirit.

2.    Un somn bun si odihnitor

   Este cunoscut faptul ca un somn bun este cel de minim opt ore pe noapte, insa multi dintre noi nu stiu ca este foarte importanta ora la care ne culcam. Somnul de la ora 1:00 am, pana la 9:00 am, nu este la fel de relaxant precum cel de la ora 10:00 pm, pana la ora 6:00 am.

   Motivul pentru care se intampla acest lucru este acela ca secretia hormonilor, temperatura corpului, digestia si alte procese de refacere urmeaza un ciclu de 24 de ore, care se afla  in stransa legatura cu expunerea la lumina naturala. Cu cat ne culcam mai tarziu seara si ne trezim mai tarziu dimineata, cu atat echilibrul nostru intern este mai afectat, deoarece suntem contra ciclului normal de refacere a organismului.  

Hormonul de crestere este un hormon de refacere. 80% din secretia hormonului de crestre care ajuta la refacerea musculaturii, la functionarea optima a sistemului imunitar si care contribuie la mentinerea unei pieli frumoase, se produce in intervalul 23:00 pm – 1:00 am.
Este bine sa incercati sa va culcati inainte de ora 22:00, chiar daca va este mai greu, mai ales daca lucrati noaptea sau daca obisnuiti sa urmariti emisiuni sau filme la televizor noaptea tarziu.

3.    Eliminati alimentele care va consuma energia

Adoptati o alimentatie alcalina: alimentatia alcalina inseamna a consuma zilnic alimente alcaline, cu un nivel al PH-ului mai mare de 7. Alimentele alcaline sunt acele alimente si bauturi care, odata ajunse in corp, au efect de alcalinizare a tesuturilor. La polul opus, sunt alimentele si bauturile care realizeaza aciditate in tesuturi, un mediu propice pentru instalarea celor mai degenerative boli.

   Astfel de alimente sunt: smochinele, melasa, legumele cu frunze verzi, migdalele, sfecla, curmalele, telina si patrunjelul.

Reduceti consumul de zahar: consumat in exces, zaharul produce fluctuatii ale glicemiei ce deregleaza nivelul de energie al organismului. Incercati sa reduceti consumul de produse care contin zahar rafinat.

Insuficienta proteinelor : oboseala este cauzata de consumul insuficient de proteine. Pentru un aport rapid de proteine, consumati alune si nuci.

Consumul excesiv de cafea: desi in prima faza cafeaua creste energia si nivelul hormonilor de stres, consumul excesiv de cafea duce in cele din urma la epuizarea fizica. Incercati sa reduceti treptat cantitatea de cafea pe care obisnuiti sa o consumati, la numai o ceasca pe zi si optati pentru cafeaua decofeinizata.

Hidratarea insuficienta
: principalul motiv pentru care va simtiti lipsit de energie este acela ca nu va hidratati corespunzator. Incercati sa consumati zilnic 2l de apa.

4.    Rezervati-va 20 de minute pe zi pentru relaxare

   Creati-va un ritual zilnic de 20-30 de minute, in care sa va relaxati, fara sa faceti altceva (fara sa va uitati la TV sau fara sa stati la calculator). Cititi o carte, ascultati muzica, meditati, beti o cana de ceai sau practicati yoga.

5.    Consumati multivitamine antistres

   Persoanelor care sufera de stres cronic li se recomanda sa consume complex de vitamine B. Multivitaminele speciale antistres contin mai multe vitamine B decat cele obisnuite.


Sarea....leac pentru toate Pizza perfectă pentru familia ta Spaghetti cu scoici Saint Jacques 9 sfaturi de nutritie corecta! Cartoful Combinatii de alimente compatibile si incompatibile 10 mituri despre nutritie Este sanatos uleiul alimentar? Calciul si magneziul, minerale esentiale pentru organism Rolul fierului in organism Rolul alimentatiei in fitness - Aminoacizii Importanta apei in curele de slabire Metode care te ajuta sa fii mai energic pe timpul zilei!!! Painea Alimentatia pe grupe sangvine Glucide Acneea nu e doar o boala a adolescentei Cura de slabit in numai 13 zile Regimul Okinawa Cafeaua!! Bananele-elixirul tineretii Ortorexia (obsesia) pentru alimentatia sanatoasa Importanta calciului! Caracteristicile marului Mierea si proprietatile sale Cocktail cu Pepene Verde Pepenele galben Totul despre soia Gulia!!! Morcovul!! Efectele scortisoarei!!! Varza-medicament miraculos! Dieta de iarna-ketogenica Efectele cepei!!! Usturoiul in viata noastra!!! Alimente sanatoase pentru a dormi mai bine Caracteristicile oului!! Avantajele ciocolatei!!! Dieta de ingrasare Cinci mituri populare despre nutritie, demontate Carbohidrati Componentele energizantelor!!! Ce sunt fibrele? Rolul vitaminelor in viata de zi cu zi!!! Lipidele Sarea iodata Miracolul Ceaiului verde!!! Proteinele Bulimia Importanta apei in viata noastra!!! Cerealele integrale pentru sanatatea dumneavoastra Dieta cu lamai Trucuri si sfaturi practice Dieta in cuplu Beauty Drinks - bauturi hipocalorice Diete pentru vara - scapa rapid de kilograme Alimentatia si sanatatea Prepararea salatelor (II) Prepararea salatelor (I)

Oferta speciala

Almette Smantana 150g ...

Pret: 6.8 Lei

Oferta speciala

Neumarkt 0.5l ...

Pret: 2.2 Lei

Oferta Speciala

Banane 1kg ...

Pret: 6.8 Lei

Oferta Speciala

7 Days Max Ciocolata 90g ...

Pret: 2.5 Lei