Trucuri si sfaturi practice

      

 

      Stiati ca, dintre persoanele care tin regimuri de slabire ce promit o pierdere in greutate rapida, majoritatea pun la loc greutatea pierduta in aproximativ 5 ani? Cea mai buna metoda de a atinge si a mentine greutatea ideala este sa va schimbati permanent obisnuintele alimentare. Diversitatea alimentara si obiceiurile culinare sanatoase pe termen lung sunt secretele greutatii ideale. Obezitatea, ca si multe alte boli, este o boala a obisnuintei.  Va propunem cateva sfaturi si retete care speram sa va fie de folos.

1. Indiferent ce regim de slabire urmati, nu este bine sa slabiti mai mult de 1 kg pe saptamana. Tot ce depaseste aceasta greutate este masa musculara, nu gresime. Nu vrem acest lucru, nu?

2. Mancati cate putin si des (de 4-5 ori pe zi) mai degraba decat mult si rar. Astfel, evitam aparitia senzatiei de foame, care ne face sa mancam in exces.

3. O scadere in greutate spectaculoasa in prima saptamana a regimului de slabire se datoreaza pierderii de lichide. De aceea, in orice cura de slabire trebuie consumate cat mai multe lichide care sa compenseze aceasta pierdere.

4.  Ardeiul si condimentele accelereaza metabolismul si de aceea se recomanda sa mancati un ardei iute sau ceva condimentat in decurs de 3-4 ore dupa masa. Nu trebuie insa sa exagerati.

5. Luati o gustare usoara (un fruct) cu 90 de minute inainte de masa, astfel incat, de foame, sa nu mancati prea mult in timpul mesei.

6. Ceaiul verde ajuta in regimul de slabire. Beti cat mai des, deoarece este foarte sanatos!

7. Faceti miscare! Daca nu aveti timp sa mergeti la sala, macar uitati de lift sau mergeti pe jos cat mai mult. Nici un regim de slabire nu este eficient daca nu faceti miscare.

8. Evitati alcoolul, mai ales inainte de masa, deoarece stimuleaza apetitul.

9. Incercati sa luati ultima masa inainte de ora 18:00.

10. Nu uitati proverbul referitor la cele trei mese zilnice: Dimineata imparte mancarea cu prietenii, la pranz mananca pe saturate, iar seara da-o la dusmani!
Cea mai buna metoda de a scadea in greutate sau de a va mentine o greutate buna este ca, pe termen lung, sa stiti ce alimente puteti manca si ce ar fi bine sa evitati. Semaforul pentru slabire va arata la ce sa spuneti intotdeauna NU, ce puteti manca ocazional si cu ce va puteti satura la masa. Acest regim nu este unul pe termen scurt, ci mai degraba unul care ar trebui sa devina un mod de viata sanatos, mai ales daca aveti tendinta sa fiti un om "cu greutate".

Rosu: (de evitat)
- alune - bacon - bauturi racoritoare cu zahar - bomboane - budinca - carnati - carne grasa - cartofi prajiti - cereale cu zahar - cipsuri - clatite - costita - covrigi - creme -frisca - gem - gogosi - hamburger - jeleuri - lapte integral - legume prajite - margarina - napolitane - nuci - peste prajit - pizza - placinta - prajituri - siropuri - slanina - stafide - unt - zahar

Galben: (ocazional)
- alcool - biscuiti - branza - conserve de carne - iaurt cu fructe - inghetata - lasagna - macaroane cu branza - omleta cu branza - paine integrala - supa-crema - unt de arahide

Verde: (pe saturate)
- andive - ardei - branza de vaci - carne de vita sau pui fara piele - cartofi fierti sau copti - castraveti - ceai verde - ceapa verde - cereale fara unt si fara zahar - conopida -fasole verde - fructe proasptete sau conservate fara zahar - lapte de gresat - legume oua fierte - macaroane - mamaliga - muraturi - paine neagra (Graham) - orez (brun) - peste fara ulei - praz - ridichi - salata verde - spanac - telemea de vaca nesarata - varza


Sarea....leac pentru toate Pizza perfectă pentru familia ta Spaghetti cu scoici Saint Jacques 9 sfaturi de nutritie corecta! Cartoful Combinatii de alimente compatibile si incompatibile 10 mituri despre nutritie Este sanatos uleiul alimentar? Calciul si magneziul, minerale esentiale pentru organism Rolul fierului in organism Rolul alimentatiei in fitness - Aminoacizii Importanta apei in curele de slabire Metode care te ajuta sa fii mai energic pe timpul zilei!!! Painea Alimentatia pe grupe sangvine Glucide Acneea nu e doar o boala a adolescentei Cura de slabit in numai 13 zile Regimul Okinawa Cafeaua!! Bananele-elixirul tineretii Ortorexia (obsesia) pentru alimentatia sanatoasa Importanta calciului! Caracteristicile marului Mierea si proprietatile sale Cocktail cu Pepene Verde Pepenele galben Totul despre soia Gulia!!! Morcovul!! Efectele scortisoarei!!! Varza-medicament miraculos! Dieta de iarna-ketogenica Efectele cepei!!! Usturoiul in viata noastra!!! Alimente sanatoase pentru a dormi mai bine Caracteristicile oului!! Avantajele ciocolatei!!! Dieta de ingrasare Cinci mituri populare despre nutritie, demontate Carbohidrati Componentele energizantelor!!! Ce sunt fibrele? Rolul vitaminelor in viata de zi cu zi!!! Lipidele Sarea iodata Miracolul Ceaiului verde!!! Proteinele Bulimia Importanta apei in viata noastra!!! Cerealele integrale pentru sanatatea dumneavoastra Dieta cu lamai Trucuri si sfaturi practice Dieta in cuplu Beauty Drinks - bauturi hipocalorice Diete pentru vara - scapa rapid de kilograme Alimentatia si sanatatea Prepararea salatelor (II) Prepararea salatelor (I)

Oferta speciala

Almette Smantana 150g ...

Pret: 6.8 Lei

Oferta speciala

Neumarkt 0.5l ...

Pret: 2.2 Lei

Oferta Speciala

Banane 1kg ...

Pret: 6.8 Lei

Oferta Speciala

7 Days Max Ciocolata 90g ...

Pret: 2.5 Lei